دیجیتال و ورزش


دیجیتال و ورزش

اخرین اخبار دنیای دیجیتال


درباره ی وبلاگ بیشتر بدانید

سلام به شما دوستان عزیز

من در این وبلاگ سعی کردم که آخرین اخبار را از دنیای دیجیتال

به نمایش بگزارم به آرزوی اینکه شما از این وبلاگ خوشتان

بیاید و به طور دائم از آن دیدن فرمایید.

من در این سایت گاهی هم اخبار ورزشی می گذارم.

برای دیدن کامل مطالب درقسمت منوی اصلی بر روی ارشیو مطالب

کلیک کنید.

اگر کسی ازشما متن یا خبری دارد میتواند با ایمیل زیر مکاتبه کند:

digital.amir90@gmail.com

یا

در قسمت نظرات خصوصی پیام بگذارید.

با تشکر مدیرت digital-amir

 



نظرات شما عزیزان:

عاررف
ساعت14:06---28 شهريور 1390
سلام دوست گلم میخوستم بگم منم یه وب دارم که توش اخبار آی تی میزارم اگه خواستی از وب منم استفاده کم.
امید وارم هر روز سر بزنی.
بدرود...
zoomit.loxblog.com



فرزاد و طیبه
ساعت13:38---21 شهريور 1390
سلام امیر جان
وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید


Ali Potter
ساعت15:17---18 شهريور 1390
سلام

خسته نباشید . از وبلاگت خیلی لذت بردم . خوشحال میشم یک سری هم به وبلاگ من بزنی .شاید موضوعم قدیمی شده باشه ولی ممکنه با هم بتونیم کارای بزرگی در راستای احداث سایت ، انجمن یا هر جیز دیگه ای بکنیم .

خیلی ممنون



فرزان
ساعت15:53---16 شهريور 1390
سلام وبلاگ خوبی داری یه سر به نیاز کده بزن اگه دوست داری پولدار شی اونم تظمینی دمت گرم حتما سربزن

اگه دوست داری آمار وبلاگت بره بالا و پولدار بشی و رتبت تو گوگل بهبود پیدا کنه یه سر به نیاز کده بزن

وبلاگت هم عالی بود ایول

برو به لینک زیر : ثبت نام


محمد
ساعت13:19---15 شهريور 1390
سلام دوست من وبلاگ تورو دیدم

معلومه که کار بلدی منم یه وبلاک دارم که توی اون اطلاعات رسانی می کنم در غالب یه گروه

می خواستم بگم اگه دوست داری بیا وباهم کار کنیم

یعنی شما برای من اطلاعات بفرست توی بخش اعضا من هم به نام خودت می زارم توی وبلاگ

برای هر مطلب یک سری جوایز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دوستت دارم

منتظرت هستم


2ror.loxblog.ir
ساعت19:05---14 شهريور 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین اسدزاده | تاريخ: دو شنبه 14 شهريور 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |